Ви можете повернути замовлений товар належної якості протягом 14ти днів з моменту його отримання (відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, оригінальне пакування та ярлики).

Гарантія не поширюється на декоративну «навісну» фурнітуру – прикраси.

Декоративні елементи виробу не служать і не несуть жодного навантаження які пред’являються даному виробу для виконання своїх основних експлуатаційних функцій, а також вони не є основною конструктивною особливістю виробу. Отже, для використання декоративних елементів, виробник має право використовувати матеріали міцністю нижче ніж матеріали основної конструкції.

Умови повернення та обміну:

  •  взуття не було в експлуатації;
  • цілісна фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики, бірки і наліпки.

Шановні покупці, звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні, коробку/пакет із взуттям слід поміщати в додаткову упаковку. Ні в якому разі, на фабричних коробках і пакетах не можна робити написи, позначки і так далі, обклеювати їх скотчем. В іншому випадку товари в таких упаковках не братимуться, і будуть вважатися, як псування з вини покупця!

 

При поверненні товару відшкодовується покупцеві тільки вартість товару, вартість за пересилку не повертається, всі затрати на пересилання оплачує покупець. Гроші за товар покупцеві будуть повернуті протягом 1-5 днів з моменту отримання посилки на склад інтернет-магазину. Сума повернення коштів проводиться аналогічно оплаті даного замовлення.

Якщо Ви вирішили зробити повернення або обмін товару, Вам слід подати запит на повернення в телефонному режимі. Повернення товарів здійснюється через відділення «Нової пошти» звичайною посилкою, а не післяплатою. Відправку повернення оплачує клієнт. Посилки, які клієнти відсилають з післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки. При відправленні посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки», оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує поштова компанія.

Дані для відправки повернення: відділення Нової Пошти №1 (м. Крюківщина, вул. Одеська, 18), одержувач ФОП Козачук Андрій Олександрович, тел. +38 (063) 379 06 91 Після відправки необхідно обов'язково надати інформацію про номер ТТН на e-mail: Kozachyk.andrey@gmail.com або за телефоном +38 (063) 379 06 91

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Гарантія не поширюється на декоративну «начіпну» фурнітуру — прикраси.

Декоративні елементи виробу не служать і не несуть жодного навантаження які пред'являються даному виробу для виконання своїх основних експлуатаційних функцій, а також не є основною конструктивною особливістю виробу.

Отже, для використання декоративних елементів, виробник має право використовувати матеріали міцністю нижче ніж матеріали основної конструкції.